Subject: Infopäring komitee käsitlusala legaalsuse kohta
From: Anna-Maria Hütt <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 11:55:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud,

Kirjutan Teile Eesti Standardimis-ja Akrediteerimiskeskusest ning pöördun
Teie poole seoses rahvusvahelisest standardimisorganisatsioonist (ISO)
tulnud ettepanekuga, asutada uus tehniline komitee „Kanepi rajatiste ja
tegevuste ohutus, turvalisus ja head tootmistavad“ (Safety, security and
good production practices of cannabis facilities and operations). Lisasin
selle ka manusesse Teile tutvumiseks. Eesti Standardimis- ja
Akrediteerimiskeskuse eemärk on koondada riigi, ettevõtjate, tarbijate ja
teadusasutuste seisukohad ettepaneku kohta, mille alusel kujundame
seisukoha ja hääletame augusti keskel Eesti nimel.

Enne kui hakkan seisukohti koondama soovingi Teie abi, et aru saada, kas
antud komitee käsitlusala oleks üldse Eestis legaalne ning kui on, siis
loodan, et oskate mulle soovitada huvipooli/otsekontakte, kelle poole
võiksin veel seisukohtade saamiseks pöörduda.

Palun Teie tagasisidet esimesel võimalusel, parimal juhul 03.07.2024ks.

Ette tänades,

Anna-Maria Hütt
Standardimiskoordinaator  |  Coordinator of standardisation
+372 5300 6542  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]
|  www.evs.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>

  <https://www.evs.ee/images/uploaded/CVI/EVS-EAK_email_footer.png>